már
7

Hétvége

| Szerző: frunyus | 10:53 pm

A hétvégén nem sok mindent csináltunk nagyrészt itthon voltunk. Szombaton elmentünk bevásárolni az Iperbe, ami egy bevásárló központszerű helyen van. A szupermarket ugyan olyan, mint a többi csak annyi különbséggel, hogy itt különböző pultoknál lehetett venni a sajtot, a sonkát és a különböző húsokat. Nekem a legjobban a halas és tengeri herkentyűs rész tetszett, gyorsan le is fotóztam :) Csak ezek elég drágák, úgyhogy nem hiszem, h sokszor fogunk ilyet enni. A másik rész meg a sonkarészleg volt, ahol akkora combok lógtak a plafonról, h csak na. Egy bevásárló kocsinyi kajával tértünk haza...aztán egész este filmnézés volt. Ja Dimi lelépett vmi bolgár barátnőjével vacsorázni és másnap 10kor ért haza...kb hajnali 5kor írt egy sms-t, h nem alszik otthon. jófejköszi

Vasárnap egész nap itthon punnyadtunk. Ebédre egy olyan jó kis tejszínes gombás csirkét csináltam, h csak na...:) Jól megvagyunk így hárman...Dimi kettőnk helyett is beszél, főleg amikor elkezd bolgárul skypeolni...elég muris :D

A második kép homályosra sikeredett...bocsi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fruggiamilano.blog.hu/api/trackback/id/tr441817686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

terber 2010.03.08. 15:54:28

szeva!azért a tengeri kütyüket ne hagyd ki! frissek és teljesen másak, mint a mirelit... :)

frunyus 2010.03.08. 18:58:13

@terber: naná, h nem fogom kihagyni, de ahhoz zsé is kell :D majd ha kijöttök akkor eszünk együtt

gyongyuszka 2010.03.08. 20:13:23

basszus, az átalakítót is oda akartam adni, csak elfelejtettem :D scusami :) aaaaaaa annyira irigy vagyok, vissza akarok menni!!!! :)

frunyus 2010.03.08. 22:06:28

@gyongyuszka: nem para...mostmár olaszul is tudom, meg a szomszéd boltban is lehet kapni...
most még nem éreztem át a feelinget, de sztem nem sokára átfogom :D

terber 2010.03.19. 11:07:16

@frunyus: ;) értem a célzást!
süti beállítások módosítása