ápr
26

Péntek (04.16) reggel bementem a Duomohoz, mert találkoztam egy-két ismerősömmel, akikről véletlenül kiderült, h pont Veronába tartanak. Szerencsére el tudtak vinni, így egy fárasztó vonatozást úsztam meg :) Dél körül értünk Veronába, ahol találkoztam anyuval, apuval, Ritussal és Zsoltival. Olyan jó volt őket újra látni:):) Megnéztünk még együtt a Scarpa múzeumot és utána átautóztunk Modenában...útközbe telezabáltam magam otthoni sütivel:):) 5 fele értünk oda, becsekkoltunk a szállodába és utána mentünk a megbeszélt találkozóra. Egy mesterséges úton köveket előállító cég bemutatójára mentünk, elég nagy felhajtás volt :) 4 fogásos vacsora zenekarral meg hasonlók.
Másnap reggel összeszedtük a cuccainkat és elindultunk Milánó felé, rögtön a bútorkiállításra mentünk, ami a város legfelkapottabb rendezvénye. Iszonyat mennyiségű bútorral és lakberendezési kellékkel. Kb 5 órát voltunk bent, de most így elsőre ez is elég volt. Sztem egy hét alatt se lehet rendesen végignézni. Amikor hazaértünk anyáék kipakolták a nekem hozott cuccokat :) Annyi kaját kaptam, hogy csak na...a hűtőbe kb nem fért be. A pakolás után bementünk a városba, h aperitivozzunk egyet, de a festivál miatt minden bár tele volt. Így csak sétáltunk egyet a belvárosban, a hátránya ennek csak annyi volt, h végig szakadt az eső. Hazaérve azért egy kicsit bepótoluk az elmaradt aperitivot :)
Másnap reggel összepakoltak anyáék és egy kis bevásárlás után haza is indultak:) Olyan jó volt, h itt voltak...kicsit olyan hangulatom volt, mintha otthon lennék.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fruggiamilano.blog.hu/api/trackback/id/tr741952543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása