júl
11

Május

| Szerző: frunyus | 11:10 am

Május elején volt a Dimi születésnapja, ezért a nővére és még egy srác meglátogatta őt. Rendeztünk egy kis ünnepséget, ahol elkészítettem a szokásos tiramisumat, amivel igen nagy sikert arattam. :) Pár napig itt voltak, de nem sokat voltunk együtt, mert nekem készülni kellett a leadásomra. Plusz olyan szar idő volt, hogy nem sok értelme volt kirándulni menni. 

Ugye a svájci út, amire annyira készültem sajna elmaradt, de a tankörrel így is azért elmentünk kirándulni egy parkba. A város nyugati részében található egy rész, amely tájvédelmi terület és megpróbálják egyre jobban bevonni az emberek életébe a természetet. Amúgy az én tervezési feladatom is ennek a része, mert Milanoba megpróbálnak zöld övezeteket kialakítani, amik eddig nagyrész hiányoztak a város szerkezetéből. Szóval megnéztük ennek a parknak egy részét, először egy rövid előadást hallgattunk meg a rész történetéről, majd bicóra pattantunk. Olyan rég bicikliztem és olyan jó volt..vagyis lett volna. Ha nem ered el az eső...Így a 2010-es milanói divat szerint:D szemetes zacskó (képem még nincs, de majd szerzek:D Szóval elindultunk...akkor még csak csöpörgött. Mire persze beértünk a park közepére, naná, h annyira elkezdett szakadni, h nem is láttam semmit. Megérte azért elmenni, mert a park alapjába véve szép volt, de mire hazaértem a hajam csupa víz volt. Hála a szemetes zacskónak a ruhám full száraz maradt.:)

22-én eljött a várva várt nap a milanóiaknak, mert ugye a Bajnokok Ligájában az Inter játszotta a döntőt (a focitudásom ebben ki is merül :D ). Szóval nem volt kérdés, h kimegyünk megnézni. A Dómhoz mentünk, ami tele volt emberekkel. Én még ennyi embert nem láttam...nagyon durva volt, és mindenki egyszerre kiabált és énekelt. Amikor vége lett a meccsnek és az Inter nyert, elszabadult a pokol...tűzijátékok, kiabálás, éneklés miegymás...gyorsan haza is jöttünk, mielőtt vmi baj lesz. Tudom, h nem vagyok egy nagy foci-fan, de jó volt kint lenni:)

Mielőtt kimentem Liechtensteinbe a Dimivel még elmentünk bulizni, a leadásom után. A híres Beach klubba. Külön busszal mentünk oda, mert Milanó másik végén volt. Egész jót buliztunk a Dimi olasz csoporttársaival.Ez volt az első durva partink :D kb 5 körül értünk haza...hát másnap nem sok mindent csináltam.:D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fruggiamilano.blog.hu/api/trackback/id/tr402144205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása