már
13

Szerdától péntekig

| Szerző: frunyus | 12:28 pm

Tegnap este már be akartam pótolni az elmaradt napokat, de nem sikerült...Úgyhogy csak röviden mondom el.

Szerdán volt az első normális órán, amin egy épületet kell megterveznünk. Mi, Andrissal beértünk órakezdésre, de kb csak a tanár volt bent...itt az olasz diákok egy órával az órakezdés után érnek be. Asszem ezentúl én sem fogom magam azon törni, h időbe beérjek...(legalább igaza lesz apának, h még innen is el tudok késni:D) Az órán nem sok minden történt, bemutatták a diákok a tavalyi terveiket meg beszélgettek róla. Ja azt el is felejtettem, h  TANÁR naná, h feketében volt :D:D:D Úgy látszik itt is feketében járnak. Este már nem tudom mit csináltunk, de sztem semmi izgit.

Csütörtök délelőtt benéztünk egy órára, ami a bácsi vmi gépészetes cuccot magyarázott, amikor szünet lett mi le is léptünk...egyszer elég volt már végighallgatni a bme-n ezeket...:D Hazamentünk ebédelni és utána csak 2 körül kellett visszajönnünk, mert akkor kezdődött a fantasztikus scenography(díszlettervezés). A pasi végig olaszul beszélt megint, de ezt már úgy 20%ben megértettem...vááá fejlődök :D:D Najó meg olyan dolgokról beszélt, amiről már tanultam. A hapsi amúgy elég furi. A 4 óra tömör olasz után annyira lefáradtunk,h kb bezuhatnuk az ágyba. Elmagyarázhatatlanul fárasztóbb egy olyan órára figyelni,amit nem is értek, de úgy kell tennem.

Pénteken nincs óránk, úgyhogy addig aludtam, amíg ki nem vetett az ágy. Délután meg Andrissal bementünk a városba nézelődni, és egy tervezési helyszínt lefotózni. Az átalakítandó épület, ami majd a feladatunk lesz, egy tökre jó környéken van...tele régi épületekkel és jó kis boltokkal. A legmeglepőbb viszont az épület belsejében volt, mert ottjártunkkor épp vmi nyugdíjas táncklub volt. :):) Olyan cukik voltak a nénik meg a bácsik, akik bent táncoltak:D kár, h nem fotóztam le. Na de ezután jött a lényeg...végre megtalátam az az utcát, ami tele van a legnagyobb divatházak üzleteivel...lehet irigykedni :D Megnéztem az árakat, már ahol ki volt írva...de asszem nem mostanában lesz Valentino ruhám és Versace cipőm :D legdurvább ára egy cipőnek volt, ami 5000 euroba került...najó azért sztem ez már kicsit durva... Jaaaj és megtaláltam az első virágzó fát, olyan jó érzés volt a múlt heti havazás után. Este meg filmeztünk egyet, mert vettünk egy kábelt, amivel rá lehet kötni a laptopot a tvre :)

Túl fáradt vagyok, h jobban részletezzem a napokat, de sztem ennyi bőven elég. Ja a mait majd megírom holnap reggel, mert az több sort igényel :) A lényeg, h voltunk bulizniiiiiii VÉGRE :D na de majd holnap minden kiderül.

Ja és a képek a sétáról:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fruggiamilano.blog.hu/api/trackback/id/tr571836410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsuzsi_fruzsinak 2010.03.14. 19:11:44

És fel is próbáltál már valami menő cuccot??? végülis nem kell megvenned, én azért belebújnék szívesen majd egy Jimmy Chooba ;) és hol voltatok bulizni? Kérjük a részleteket!!!!

frunyus 2010.03.14. 22:04:55

@zsuzsi_fruzsinak: szerinted beengednek bárkit is oda, aki nem néz ki legalább egy milliomosnak???:D:D:D:D
de rajta vagyok az ügyön:D
süti beállítások módosítása